W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamówienia na cyfrowy aparat rtg z systemem PACS/RIS

XML

Treść

Szczegóły zamówienia cyfrowy aparat rtg z systemem PACS/RIS
zamówienie nacyfrowy aparat rtg z systemem PACS/RIS
Status zamówieniarozstrzygnięte
nr sprawyMPS-ZP-3/2014
zamawiającyMiejska Przychodnia Specjalistyczna w Toruniu
tryb zamówieniaprzetarg nieograniczony
wartość szacunkowapowyżej 30000 euro
termin składania ofert
wybrano najkorzystniejszą ofertę

Toruń: cyfrowy aparat rtg z systemem PACS/RIS
Numer ogłoszenia: 397368 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia Specjalistyczna , ul. Uniwersytecka 17, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 611-99-88, faks 0-56 611-99-88.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.mps.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: cyfrowy aparat rtg z systemem PACS/RIS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stacjonarnego cyfrowego aparatu RTG z systemem PACS/RIS oraz adaptacja pomieszczenia. Przez dostawę i montaż Zamawiający rozumie dostarczenie, instalację i montaż oraz dokonanie wszelkich ewentualnych przeróbek w obecnym pomieszczeniu Pracowni RTG w takim zakresie aby dostarczony aparat RTG z systemem PACS/RIS mógł prawidłowo pracować i wraz z Pracownią RTG spełniał wszelkie wymagania określone przepisami prawa. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również : - demontaż i utylizacja używanego aktualnie aparatu rtg ( Bucky Diagnost TS Philips), przekazanie karty odpadu - wykonanie prac adaptacyjnych w tym wymiana wykładziny podłogowej (ułożenie z wywinięciem na ścianę, wykładzina przeznaczona do zakładów opieki zdrowotnej o podwyższonej klasie ścieralności T, kolor do akceptacji Zamawiającego), malowanie ścian, (farbami lateksowymi , kolor do akceptacji Zamawiającego) niezbędne prace elektryczne, - wykonanie projektu osłon stałych, a w przypadku braku możliwości uzyskania pozytywnej decyzji dopuszczającej aparat do użytkowania, zmiana tych osłon na koszt wykonawcy. - zainstalowanie oraz uruchomienie aparatu rtg ( w tym wykonanie testów akceptacyjnych ) - instalacja systemu archiwizacji i dystrybucji obrazów (PACS) - instalacja radiologicznego systemu informatycznego (RIS) - dostawa i montaż niezbędnego sprzętu komputerowego - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi aparatu i systemu PACS/RIS oraz dostarczenie pełnej instrukcji obsługi urządzeń i oprogramowania w języku polskim.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.18.00-9, 33.11.10.00-1, 33.11.11.00-2, 33.11.12.00-3, 33.11.13.00-4, 30.23.00.00-0, 45.43.21.11-5, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 48.00.00.00-8, 51.41.10.00-6, 51.61.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawcy muszą wykazać, że wykonali min. 2 zamówienia o zakresie zbliżonym (lub większym) do niniejszego zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;inne dokumenty
W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych w SIWZ należy załączyć odpowiednie materiały (prospekty, broszury, wyciągi z instrukcji lub foldery) oraz aktualne świadectwa rejestracji /znak CE. Ponadto: a) Zamawiający może zażądać prezentacji oferowanego przez wykonawcę oprogramowania aplikacyjnego w celu potwierdzenia zgodności złożonej oferty z wymaganiami zamawiającego. Podczas prezentacji systemu zamawiający potwierdzi wybrane przez siebie wymagania i parametry z funkcjonalności oferowanych systemów b) Prezentacja może być przeprowadzona przez maksymalnie 4 osoby i musi być przeprowadzona na testowym środowisku z przykładową bazą danych, wypełnioną danymi w takim zakresie , aby możliwe było pokazywanie wszystkich funkcji ujętych w SIWZ. c) Wykonawca zapewni wszystkie zasoby sprzętowe (komputery, drukarki, projektory itp.) Oraz oprogramowanie niezbędne do dokonania prezentacji . d) W trakcie prezentacji zamawiający oceni zgodność z prawdą zamieszczonych w ofercie informacji. W każdej z ofert zostanie sprawdzona ta sama funkcjonalność - wymagania i parametry sprzętowe. Stwierdzenie pierwszej niezgodności skutkować będzie odrzuceniem oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 85% - jakość, funkcjonalność, parametry techniczne - 10% - gwarancja - 5%
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mps.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Przychodnia Specjalistyczna w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Uniwersytecka 17,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2014 godzina 13:00, miejsce: Miejska Przychodnia Specjalistyczna w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Uniwersytecka 17, Sekretariat pok.216.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ ZP-3/2014
zał 1 do SIWZ wzór oferty
zał 2a do SIWZ wymagane parametry funkcjonalne i techniczne aparatu RTG
zał 2b do SIWZ wymagane parametry funkcjonalne i techniczne systemu PACS
zał 2c do SIWZ wymagane parametry funkcjonalne i techniczne systemu RIS
zał 3 do SIWZ wzór umowy
zał 4 i 5 do SIWZ oświadczenia
projekt pracowni RTG - projekt budowlany -wentylacja
projekt pracowni RTG - obliczenia osłon stałych
wyjaśnienia z dnia 9 12 2014r
zał 2a do SIWZ wymagane parametry funkcjonalne i techniczne aparatu RTG uzupełnienie 9 12 2014
zał 2b do SIWZ wymagane parametry funkcjonalne i techniczne systemu PACS uzupełnienie 9 12 2014r
zał 2c do SIWZ wymagane parametry funkcjonalne i techniczne systemu RIS uzupełnienie 9 12 2014r
zał 3 do SIWZ wzór umowy uzupełniony 9 12 2014r
zał 2a do SIWZ wymagane parametry funkcjonalne i techniczne aparatu RTG uzupełnienie 9 12 2014 wersja poprawiona
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ogłoszenie o wyborze oferty

 

Załączniki