Zamówienia na dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych do oznaczeń biochemicznych i immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów i laboratoryjnym systemem informatycznym.
XMLTreść
zamówienie na | dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych do oznaczeń biochemicznych i immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów i laboratoryjnym systemem informatycznym. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
nr sprawy | MPS-ZP-1/2014 |
zamawiający | Miejska Przychodnia Specjalistyczna w Toruniu |
tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
wartość szacunkowa | powyżej 30000 euro |
termin składania ofert |
wybrano najkorzystniejszą ofertę
Toruń: Laboratorium
Numer ogłoszenia: 191972 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejska Przychodnia Specjalistyczna , ul. Uniwersytecka 17, 87-100 Toruń,
woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 611-99-88, faks 0-56 611-99-88.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.mps.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Laboratorium.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych do oznaczeń biochemicznych i immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów i laboratoryjnym systemem informatycznym.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychzakres zamówienia do 20% zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.80-5, 38.43.45.00-1, 30.23.00.00-0, 48.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawcy muszą wykazać, że wykonali min. 2 zamówienia o zakresie zbliżonym (lub większym) do niniejszego zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowany analizator wymagań określonych w SIWZ należy załączyć odpowiednie materiały (prospekty, broszury, wyciągi z instrukcji lub foldery) oraz aktualne świadectwa rejestracji /znak CE
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 852 - jakość, funkcjonalność, parametry techniczne - 103 - warunki serwisu - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mps.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Przychodnia Specjalistyczna w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Uniwersytecka 17,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Miejska Przychodnia Specjalistyczna w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Uniwersytecka 17, Sekretariat pok.216.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy odczynników bochemicznych obejmujące: 1.dostawy odczynników biochemicznych w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 2.1 do SIWZ, 2.dostawy kalibratorów, kontroli i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonywania badań zgodnie z wypełnionym przez Wykonawcę załącznikiem nr 2.1 do SIWZ 3.oraz bezpłatny serwis analizatora biochemicznego COBAS INTEGRA 400plus, będącego własnością Zamawiającego lub dzierżawa analizatora biochemicznego o parametrach technicznych zgodnych z załącznikiem nr 3.1 do SIWZ wraz z pełnym bezpłatnym serwisem technicznym przez okres trwania umowy..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1.3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1. Cena - 852. jakość, funkcjonalność, parametry techniczne - 103. warunki serwisu - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy odczynników immunochemicznych obejmujące: 1.dostawy odczynników immunochemicznych w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 2.2 do SIWZ, 2.dostawy kalibratorów, kontroli i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonywania badań zgodnie z wypełnionym przez Wykonawcę załącznikiem nr 2.2 do SIWZ 3.dzierżawa analizatora immunochemicznego o parametrach technicznych zgodnych z załącznikiem nr 3.2 do SIWZ wraz z pełnym bezpłatnym serwisem technicznym przez okres trwania umowy 4.oraz dzierżawa Laboratoryjnego Systemu Informatycznego spełniającego warunki określone w załączniku nr 3.3 do SIWZ, obejmująca: 4.1. dostarczenie i zainstalowanie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego 4.2. podłączenie do Systemu analizatorów laboratoryjnych pracujących w Laboratorium Zamawiającego oraz będących przedmiotem dostawy niniejszego zamówienia 4.3. zapewnienie obsługi serwisowej Systemu przez okres trwania umowy.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.80-5, 30.23.00.00-0, 48.00.00.00-8.3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1. Cena - 852. jakość, funkcjonalność, parametry techniczne - 103. warunki serwisu - 5
załączniki:
SIWZ ZP-5/2014
zał 1 do SIWZ wzór oferty
zał 2 do SIWZ specyfikacja asortymentowo-cenowa
zał 3.1 do SIWZ parametry techniczne analizatora biochemicznego
zał 3.2 do SIWZ parametry techniczne analizatora immunochemicznego
zał 3.3 do SIWZ parametry techniczne LSI
zał 3b do SIWZ parametry oceniane
zał 4 do SIWZ wzory umów
zał 5 i 6 do SIWZ oświadczenia
wyjaśnienia z dnia 12.06.2014r
wyjasnienia z dnia 13.06.2014r i zmiana terminu składania ofert
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty