W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamówienia na dostawy materiałów opatrunkowych do Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu

XML

Treść

Zamówienia na dostawy materiałów opatrunkowych do Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu

zamówienie na dostawy materiałów opatrunkowych do Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu
Status zamówienia rozstrzygnięte
nr sprawy DAG.231.1.15.2023
zamawiający Miejska Przychodnia Specjalistyczna
tryb zamówienia zapytanie ofertowe
wartość szacunkowa powyżej 50 000 zł
termin składania ofert 18.04.2023 r.

Zaproszenie do złożenia oferty w trybie zapytania ofertowego na dostawy materiałów opatrunkowych do Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu.
Dokumentacja dotycząca niniejszego postępowania do pobrania:

Zał. 1 Formularz asortymentowo-cenowy KLIKNIJ TUTAJ

Zał. 2 Formularz oferty KLIKNIJ TUTAJ

Zał. 3 Wzór umowy KLIKNIJ TUTAJ

wyjaśnienia 1 z dnia 13.04.2023 r. KLIKNIJ TUTAJ

wyjaśnienia 2 z dnia 13.04.2023 r. KLIKNIJ TUTAJ

Informacja o wyborze oferty z dnia 24.04.2023 r. KLIKNIJ TUTAJ



Załączniki