W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wnoszenie wniosków i skarg

XML

Treść

1. Na każdym etapie udzielania świadczenia zdrowotnego pacjent ma prawo do złożenia skargi/zażalenia na zachowanie lub czynności personelu Przychodni.

2. Skargi/zażalenia przyjmuje:
  • Dyrektor Przychodni - po wcześniejszym umówieniu się w sekretariacie; 
  • z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa - codziennie w godzinach pracy;
  • Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego pok. nr 221 - od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.30.
3. Skarga może być złożona ustnie do protokołu lub pisemnie. Na każdą skargę zostanie udzielona pisemna odpowiedź w terminie nie przekraczającym 30 dni.